Effektivitet.

Idag är den mest effektiva dagen jag har haft på länge. Sisådär cirka de senaste 4.5 månaderna för att vara lite mer exakt. Var det inte illamående som hindrade så var det trötthet. Att sova middag har varit mer regel än undantag, och i vanliga fall skulle 20 slumrande minuter på soffan hjälpa, nu är det alarm efter 1 timme, som jag iaf inte klarar av att ta mig upp efter och somnar om och vaknar ca 1 timme senare ytterligare. Tur att jag inte har massa saker som måste göras. Eller vänta...det har jag ju? Tur att det är i hemmet och inte annat.

Men idag min vänner, idag är det ändring! Jag har varit på partiföreläsning inför valet, jag har tvättat, lagat middag med massa matlådor, dammsugit och skurat golven och kollat igenom cv t till imorgon. Och, för att inte glömma, jag har INTE sovit middag.

Jag har dessutom hunnit provat på olika saker i veckan efter skoltid. Först ut var gravidyopga, som tätt följdes av vattengympa, båda var trevliga så de är något jag tänker fortsätta med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0