Sol

De senaste dagarna har jag upptäckt att jag har ett nytt intresse. Antingen det, eller så har det abra elgat väldigt dolt, väääldigt länge, närmare bestämt ca 21 år. Det är blommor och rabatter! Det är ju alltid kul att få blommor, men jag fick ett otroligt sug efter att plantera egna för några dagar sedan. Sagt och gjort. Igår inköptes både blommor och planteringsbox till de, en snygg svart hink med texten "Garden" på. Det blev penséer. Fiin fina, Jag missbedömde helt deras storlek och fick idag fara för att köpa en till hink. Eftersom att det var första gången med som jag gjorde något liknande råkade jag ha av själva blomman på 3 av växterna. Jag satte de genast på en överlevnadskurs och idag har de roligt nog nya knoppar som snart blommar ut. Det är ju underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0