Kvällen

Gårdagen avslutades hemma hos Anders och Nina med ett glas vin som blev som blev tre och ja, ni kan nog fortsättningen. Satt iaf där och pratade massa, skrattade och lyssnade på musik. Som tilltugg fanns även gott bröd med ost och vindruvor. Jag är en typisk ostmänniska (förmodligen allätare inom området ost också) så några vindruvor blev det ju inte för mig. MEN, jag tycker vindruvor är väldigt gott, ska ju plantera det i trädgården, men kunde jag odla ost på träd (eller buskar) så skulle jag strunta i allt vad blommor heter!

Blev en jätte trevlig kväll iaf! Super tack till dom!

Ikväll blir det lite Wipeout på tv snart, och sedan blir det nog ballar av stål. Alltid härligt med skratt! Sedan inatt skulle det gå en massa spökprogram. Jag är ju mörkrädd åså, men tycker det är hemskans intressant iaf! Tur att jag får sova med André, då är man iaf inte rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0