Jobb

Idag blev det första dagen på Kicks som jag var där och faktiskt fick betalt, eller ska iaf få. Kändes skönt. Såg inte riktigt ut som när man lämnade det, men de höll på med att rensa i källaren och så har det just varit helg så det har väl sina förklaringar.

I övrigt så pratade jag med Elin i telefon för bara någon dag sedan och hon bad mig då att börja spela ett spel på fb. Snäll som jag är så gjorde jag det, hon har ju en inbördes tävling med en klasskompis och jag vill ju inte se min kära vän förlora... Men, nu är jag fast. Helt bokstavligt talat. Det är så kul, jag vet inte om jag ska skälla på henne eller tacka.

Idag blev det tyvärr inga fler blommor satta, överlevnadskursen för dom fortsätter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0