Skor

Mitt intresse i skor har ökat markant på den senaste tiden. Så har även mitt skoförråd, lyckligtvis för mig, mindre lyckligtvis för garderoben. Men än är det massor av plats kvar!!! Har länge suktat efter de här skornar, såg de förut en gång för rätt länge sen och fastnade för dem men det blev inget mer med det. Sen såg jag dom igen för inte så länge sen, och det var helt enkelt inte alls lika enkelt att glömma bort dem. Men återigen så köpte jag dom inte. Men DÅ! Då kommer min älskade pojkvän på att han älskar mig så mycket att han, HAN, köper de åt mig. Fick de igår, blev jätteglad. Och ja, de kändes llika höga på som jag anser att de ser ut på bilden. Men sjukt snygga! :)

Klicka för att förstora bilden
Bilden kommer från have2have.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0