Påläsning

Sitter just nu i skolan och läser på lite om Kicks och deras produkter, ska ju ut på praktik hos dom hela April månad. Det ska bli riktigt intressant och kul, hoppas på att få jobba vidare där iaf, vet att de inte har tillsatt för sommaren ännu. Kan bli spännande.

Var tidigare in i butiken och pratade med den butiksansvarige om just sommaren, men även om det faanns broschyrer för deras produkter som jag kunde läsa på, fick med mig några stycken som ska läsas igenom. Nu sitter jag och gottar mig i deras hemsida, den är ju jättesmart! Till min glädje hittade jag även en blogg där. Var år och dagar sedan jag senast var in på deras hemsida. Men man hittade lätt information och de hade topplistor och extrapriser utsatta på ett bra sätt. Me like!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej raring. Vad duktig du är å att skriva. Jättekul att läsa din blogg. Hoppas allt är bra. KRAM Sanna

2010-04-20 @ 20:16:09
URL: http://klurigatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0