Måndag

Måndag igen, började morgonen med ett gympass för att sedan gå till grannlokalen och studera lite praktisk marknadsföring. Textade även några skyltar, temat blev påsk. Hoppas bara de inte drar ner mitt betyg....
Efter ett mycket aktivt studerande (och facebookande) så beslutade jag mig för att gå tidigare. Gick då tillbaka till gymmet för ett konditionspass. Hade massa energi i kroppen som ville ut, så varför inte? En timme senare var det över och jag begav mig hemmåt till älsklingen där ett kaos av hantverkade väntade. De håller ju på med fjärrvärmen, vilken är så gott som klar redan idag. :) Wiiie! De skulle bara komma förbi och göra lite småjobb imorgon, men André skulle få sova längre än till 7 då iaf. Sicken tur han har.... ;)

Satt även och letade bikinis och väskor under dagen. Efter många om och men så hittade jag en bikini som är riktigt fin. Enkel men snygg. Skulle ju passa bra till den eventuella turkietresan i sommar, gud så härligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni till turkiet i sommar? du och andre?

2010-03-23 @ 10:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0