Teater och tankar

Var på en kort teater ute i Gottsunda idag. Var massa dans åså, väldigt bra, jag är grymt imponerad att de kunde stå där och göra det framför alla, med den säkerhet som dom gjorde!

Tanken med att jag och min "grupp" var där var att få igång vårat tänkade och se om vi reagerade särskilt mycket på något. Det var väldigt mycket frågeställningar under teatern i form av vanliga enkla frågor: "Vet du vad du vill göra?" , "Vet du var du vill vara?" , "Vet du vem du vill vara?" , "Vad vill du mest av allt göra?" , "Vad händer när du har gjort det? Vad händer då?" och "Hur vet du att du vill göra det, och att du inte bara tror att du vill?". Dom frågorna och lite till följde med mig hela vägen hem och jag kunde inte tänka på annat. Det finns så mycket jag tänker på som jag tyckte att jag visste, men nu....hur vet jag att det är vad jag vill, och inte bara vad jag tror att jag vill? Och hur vet jag att det är så jag tycker? Och när vet man att det är rätt? Hur vet jag att jag verkligen vill, och inte bara tror?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0