27 maj

Saknad - En känsla av tomhet, men med vetskapen att den inom en tid kommer att fyllas upp.

Känns som en hel evighet sedan jag träffade dig senast, men det är bara 27 dagar sedan. 27 dagar av längtan och saknad.  En saknad efter din närhet, en längtan efter din värme, dina kramar och din hand. En längtan efter att bli omhållen, att bara få vara. Jag saknar ditt sätt att se på just mig, ditt lugn och din famn. Jag saknar dina svåra och plötsliga frågorm och jag saknar din hand med min. Jag saknar att ligga och bara prata bort hela natten med dig, och att sedan vakna bredvid dig igen.

Jag fastnade för något hos dig snabbt och intresset växte. Du kom in i mitt liv på ett oväntat sätt och en oväntad tidpunkt. Jag började öppna upp mig för dig och det kändes bra. Du visade att du lyssnade och du frågade, du höll om och du gav trygghet. Du gjorde allting rätt.

Samtidigt vände du upp och ner på min värld. Jag var inte beredd. Jag var inte beredd på att känna såhär. Och jag var inte beredd på att det skulle bli nu,  eller gå såhär snabbt. Jag hade slutat leta.

Allting känns så nytt, så annorlunda. Mer på riktigt. Mer främmande, mer skrämmande och mycket mer underbart.

Jag är så otroligt glad att få ha dig i mitt liv, och att få vara en del av ditt. Du betyder jättemycket för mig, och hur det här än slutar så vill jag aldrig förlora dig, aldrig.

Vissa delar är svårare än andra, men det är du medveten om, och jag tycker inte du kan hantera det så mycket bättre än vad du redan gör. Men jag kämpar verkligen med det, även om det kanske inte syns utåt så känner jag det. Bara det att jag tar åt mig av det du säger och tror på dig är mycket. Och det är värt det.

Jag tycker så himla mycket om dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0