Bara för att

Jag tycker om dig för att du får mig att le.
Jag tycker om dig för att du är så lätt att prata med.
Jag tycker om dig för att jag känner att jag kan prata med dig.
Jag tycker om dig för att du lyssnar.
Jag tycker om dig för att du ställer frågor.
Jag tycker om dig för att du får mig att skratta.
Jag tycker om dig för att du inte är som alla andra.
Jag tycker om dig för att du fick mig på fall så snabbt.
Jag tycker om dig för att du har en mysig röst.
Jag tycker om dig för att du försöker förstå.
Jag tycker om dig för att du inte pressar.
Jag tycker om dig för att du avslutar dina meningar med ett snabbt 'mm'.
Jag tycker om dig för att du gör mig glad.
Jag tycker om dig för att du får mig att känna mig speciell.
Jag tycker om dig för att du finns där för mig.
Jag tycker om dig för att du låter mig ta plats i ditt liv.
Jag tycker om dig för att jag får dig glad.
Jag tycker om dig för att du bryr dig.
Jag tycker om dig för att du ibland har svårt att förklara.
Jag tycker om dig för att du gillar att bara stirra på mig.
Jag tycker om dig för att du är trygg.
Jag tycker om dig för att du är underbar.
Jag tycker om dig för att du förklarar om det behövs.
Jag tycker om dig för att du är öppen med vad du vill.
Jag tycker om dig för att du skickar spontana sms och ringer för att bara höra min röst.
Jag tycker om dig för att du får mig att känna mig lycklig.
Jag tycker om dig för att du är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0