Gårdagen

Blev en fantastisk dag =) Började med att cykla till jobbet där allt inte var lika fantastiskt, men när jag väl kom tillbaka till stan så smet jag in på Smultron och hälsade på Elin och berättade om André och bestäde att hon skulle följa med på middag under kvällen efter att hon hade slutat. Smet sedan vidare till Åhléns och mötte upp Annika, Alex och Sara för lite shopping. Började med mjukglass! Kvällen blev bra, Elin anslöt och vi bestämde oss för att köpa mat på Subway och ta med och sätta oss vid ån och käka, blev otroligt lyckat, med sällskap av änder. Tyvärr. Mycket skratt blev det också och Elin coh Sara bestämde sig för att spela in det och ha som ringsignal, men det är svårt att skratta på beställning. Sedan var det toalett-jakt och så skule vi mötas upp i stadsparken istället för att ligga på en soligfläck. Jag var först till fontänen där vi skulle mötas, inte helt otippat, och vi gick sicksack i hela parken för att hitta den perfekta solfläcken, när det var gjort hann vi nog sitta där i ca 10 minuter innan solen gick ner bakom träden. Vi hann bland annat diskutera sommarens roadtrip, fiskeresan och eventuella datum för hejdå-festen! Sedan var det dags att röra sig hemmåt, blev lite kyligt och vi var inte riktigt klädda för det. Annika körde bil och skulle övernatta hemma hos mig, det roliga var att jag kom hem samtidigt som henne fast jag cyklade!! Väl hemma tog vi en rökpaus och började sedan packa ner mitt kök i kartonger...iiiih, nu ska jag verkligen flytta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0