En dag full av liv

Började med att hoppa över cyklingen eftersom det regnade när jag kollade, så gick och somnade om igen och låg och drog mig länge =) Sen mötte jag upp A och gick lite på stan och käkade mat, sedan mötte vi upp ELin, Jenny och Alex för att leta present, vilket slutade bra efter många spekulationer. Jenny försökte få med mig på 2 lägenhetsvisningar, men eftersom mina planer var gymmet så tackade jag nej, flera gånger! Såhär i efterhand hade jag lika gärna kunnat följa med eftersom det inte blev något gymmande. Vad det däremot blev var jobb imorgonbitti. Fanns risk att en skulle vara sjuk så jag hade skrivit i att jag kunde jobba, och när de ringde idag så sa jag att jag kunde det, men hon som var sjuk ville inte förlora sina timmar så hon ville byta ett pass med mig då. Men med risk för att inte få dom där extra timmarna imorgon sa jag att jag kan jobba imorgon, men jag vill inte byta, så hon fick kolla vidare men ringde senare tillbaka och sa att jag fick det. Victory!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0