Nyvaken

Nu har jag jobbat första natten på nattschemat. Nu börjar nog allt att rulla på snabbt, och allt kommer bli som vanligt. Kommer jobba mycket, sova lite och undra vad det är för dag egentligen. Natten igår gick mycket bättre än förväntat, men det är ett under att jag höll mig vaken mellan 5 & 6 och jag vet ännu inte hur jag gjorde det. Inatt kör vi igen, hoppas det blir en lika lugn natt, och hoppas det blir fint väder så jag kan cykla. Och springa. Ååh, tidsfördriv.

Nu ska jag snart röra mig till Jenny, ska vara där strax innan 3 tror jag. Hoppas Emelie kommer också. Blir väl en massa snack och te.

The space under the floor could hide a microphone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0