Flytt

Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Helt plötsligt har jag fått för mig att börja läsa om religion, tog tag i saken och började med Islam. En religion med mycket mystik som jag inte fattar något av, än. Som att det inte skulle räcka med att läsa om religion så såg jag även tidigt imorse ett program om naturkatastroofer, och nu vill jag även läsa om det. Matte och svenska tillhör också det jag vill läsa. Och engelska, det behövs verkligen! Sen var det ju dom där ekonomikurserna.......kanske dags att börja plugga igen?

Om 5 veckor är det flytt (!!!) och jag börjar nu inse att det inte är så lång tid, jag har massor att göra både med packning och flytt, och saker runt omkring. Jobbar i 2 veckor till, blandat med dag och nattpass. Sen får vi hoppas på Tallinnkryssningen 17-19e augusti. Efter det blir det till Skellefteå den 20e skulle jag tro, och hem igen runt den sista. Den 3 september sker all utflyttning ur lägenheten, den 4 är det avskedsfesten, den 5 blir väl att städa och hjälpa till inför Kims födelsedag, den 6 fira Kim och flytta! Så alltså har jag ca 4 helt lediga dagar mellan den 31 och 3.... Det ska väl gå bra?

Nu har jag iaf manglat alla sängkläder, bortsett från de som används och packat ner. En till färdig kartong till samlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0