André

Jag tycker om dina djupa inandningar som du gör när du tar mig närmare dig och kramar om.
Jag tycker om att lägga huvudet mot din axel och blunda.
Jag tycker om att bara ligga tätt intill dig och krama om och andas med dig.
Jag tycker om att jag kan prata med dig, att du lyssnar, frågar och förstår.
Jag tycker om när din hand mjukt smeker min kind.
Jag tycker om värmen som den ger.
Jag tycker om ditt hår och älskar att dra fingrarna genom det.
Jag tycker om att smeka din kind och titta dig i ögonen.
Jag tycker om att du blir lite små tvär när man nämner det bruna i dina ögon.
Jag tycker om att vakna när du är där, lägga mig närmare, känna din värme och somna om.

Du har förändrat mitt liv och är det abolut bästa som hänt mig. Du får mig att känna något som jag inte känt på länge. Och det jag kände var inte i närheten av det jag känner för dig, här och nu. Det är så mycket mer på riktigt. Allting är annorlunda. Jag känner mig inte osäker, varken på dig eller mig. Eller våra känslor. Jag känner ett trygg och lugn som jag inte visste fanns. Jag behöver inte ha fullt upp hela tiden nu för att slippa konfrontera mina känslor. Du har fått mig att känna. Du har fått mig att kunna visa mina känslor igen, att inte vara rädd för dom. Du får mig att må bra, på alla sätt. Du är en helt fantastisk person. Jag tycker om dig för precis den du är, skulle inte vilja ändra något alls med dig.

Få saker är perfekta, men du är.
Tack för att du finns, tack för att du vill vara en del av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0