10e

Innan jag gick och blev förkyld så började jag promenera minst 1 timme om dagen. Kunde bli mer också om jag samma dag även tog en promenad med Ida och vagnen, men minst 1 timme. Tråkigt nog blev jag som sagt förkyld och stannade inne, 3 dagen irad idag. Har inte ens varit utanför ytterdörren idag. Sorgligt men sant. How ever, alla dessa promenader (och förbättrade frukostvanor) har resulterat i en aningen mindre kropp. Har nu nått vikten jag hade innan jag blev gravid, efter endast 7.5 vecka. Har gått snabbare än jag trodde. Jag har iofs målet någon helt annanstans, men nu ligger jag på plus minus noll. Jag kommer nu även i 2 av mina 3 gamla jackor. Hallelujha, jag har en kropp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0