En dag i solen

Dagen har flytit fram snabbt och helt underbart. Har verkligen utnyttjat hela min lediga dag till bra saker! Började med att sova ut efter att Linus smsat ruskigt tidigt med meddelandet att jag skulle ringa honom när jag vaknade, jag somnade glatt om! Senare mötte jag upp Jenny för bikinijakt på stan och lunch / fika hos Elin =) Kom hem med en bikini, flipflops ( ett måste!! ). Väl hemma begav jag mig in för byte av kläder och sedan ut till en gräsmatta där jag låg och bättrade på brännan med hjälp av musik och en bra bok =)

Efter det gick jag till min mor och grattade på morsdag och pratade om ditten och datten för att sedan gå hem och städa. Nu är det bara dammsuganing och skurning kvar. Och badrummet. Funderar nu på om jag ska gå ut och gå till gränby och handla lite bra saker, typ diskmedel, sköljmedel....glass? Slänga lite sopor skulle också vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0